
Klantenservice : Bestellen
Bestellen op 420 Shop
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Hoe gebruik ik een kortingscode?
- Ik heb een bestelling geplaatst maar geen email gehad?
- Wat als een product niet op voorraad is?
- Bestellen vanuit België?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt de gewenste artikelen toevoegen aan uw winkelwagen en op de knop afrekenen klikken. U kunt bij ons een bestelling plaatsen zonder daar eerst een account voor aan te maken. Het aanmaken van een account heeft wel diverse voordelen.
Hoe kan ik eerdere bestellingen inzien?
U kunt heel gemakkelijk uw geleverde bestellingen inzien. Als u ingelogd bent dan kunt u onder "Mijn account" al uw bestellingen zien die in het verleden zijn gedaan. U kunt hier uw bestelling bekijken of zelfs de hele order opnieuw bestellen.
Ik heb een kortingscode ontvangen, waar kan ik deze verzilveren?
De kortingscode kun je invoeren op de winkelwagen pagina wanneer er minimaal 1 product is toegevoegd.
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen email ontvangen?
Controleer allereerst of u het juiste email adres heeft opgegeven. Uw email adres kunt u wijzigen via uw account instellingen of door contact met ons op te nemen.
Het kan zijn dat de bestellingsemail bij uw ongewenste email terecht is gekomen. Indien u na controle nog steeds geen email heeft ontvangen neem a.u.b. contact met ons op!
Laat eventueel een telefoonnummer achter, het kan zijn dat we u via email niet kunnen bereiken (bijvoorbeeld door een volle inbox of het opgeven van een onjuist email adres).
Wat als een product niet op voorraad is?
Het kan voorkomen dat een product tijdelijk niet leverbaar is. U kan op de product pagina een melding instellen zodat u automatisch op de hoogte wordt gehouden zodra dit artikel weer in voorraad is. Wanneer u een artikel besteld dat (gedeeltelijk) wordt nageleverd krijgt u hier altijd melding van in uw winkelwagen.
Wanneer een product niet bestelbaar is met de melding 'niet op voorraad' kunt u contact met ons op voor meer informatie. Vaak kunnen wij er toch voor zorgen dat het artikel op korte termijn voorradig is. Ook wanneer een artikel niet in voorraad is in de aantallen die u wilt bestellen kunnen wij hier in de meeste gevallen voor zorgen.
Kan ik mijn bestelling persoonlijk komen afhalen?
Ja dat kan! Wij zijn gevestigd in Terheijden, aan de rand van Breda. Indien u de bestelling persoonlijk wilt komen ophalen neem dan contact met ons op voor meer informatie.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
In verband met onze snelle levering, zit er een korte tijd tussen het plaatsen van uw bestelling en het verzenden door ons. Hierdoor zijn wij, mocht u uw bestelling toch nog willen wijzigen, niet altijd in staat hiertoe. Wij adviseren u zo spoedig mogelijk contact op te nemen mocht u uw bestelling nog willen aanpassen. Indien wij uw bestelling al verwerkt hebben, is wijzigingen niet meer mogelijk. Indien u een onjuist adres heeft ingevuld en deze wilt wijzigen, neem dan z.s.m. contact met ons op!
Waarom is er een minimum bestelbedrag?
Wij hanteren een minimum bestelbedrag van €15,00 wegens de verzend en verwerkingskosten van uw bestelling. Wij berekenen niet de volledige verzendkosten door aan klanten en hanteren scherpe prijzen op onze producten.
Bestellen vanuit België?
Wij verzenden al onze producten (met uitzondering van accijnsprodcten) ook naar Belgie. Wij verzenden uw bestelling met PostNL zodra de volledige betaling is ontvangen.
Wanneer er niemand aanwezig is op het moment van afleveren, zal het pakket nog twee keer op het bezorgadres worden aangeboden. Na de derde wordt het pakket automatisch retour gezonden. De besteller is zelf verantwoordelijk om het pakket binnen de 3 bezorgpogingen aan te nemen. Na de 3e bezorgpoging stuurt PostNL het pakket automatisch retour. Wij zijn genoodzaakt om kosten in rekening te brengen voor het opnieuw versturen van het pakket en eventuele retour kosten.
Levertijd naar België?
Bestellingen die op werkdagen voor 16:20 uur geplaatst worden, hebben een gemiddelde levertijd naar België van 1 tot 2 werkdagen. Indien uw bestelling na 3 werkdagen nog niet is bezorgd neem contact met ons op. Alle zendingen naar Belgie worden verzonden als pakket met track & trace. Raadpleeg altijd eerst de track & trace gegevens voordat u contact met ons op neemt.
Zaadjes zijn alleen toegestaan in EU landen + Zwitserland, maar niet in Duitsland, Letland, Luxemburg, Roemenië en Zweden.
Terug naar Klantenservice