Bezig met laden...

Klantenservice : Verzenden

1. Verzending

Wij verzenden al onze pakketten via PostNL. Download de PostNL App met je telefoon voor de meest actuele status. De artikelen zullen zo snel mogelijk na ontvangst van betaling worden verstuurd. Normaal gesproken is dit bij een verzending binnen Nederland binnen 1 werkdag nadat de betaling bij ons ontvangen is. Bestellingen worden verzonden in een neutrale verpakking. Aan de buitenkant van het pakket is niet te zien dat de zending van 420shop.nl af komt.

Wij verzenden bestellingen van maandag tot vrijdag. Bezorging door PostNL vindt plaats van maandag t/m zaterdag. Let op! De duur van de levertijd hangt af van wanneer je besteld en wanneer je betaling ontvangen is. Tenzij een product niet voorradig is, heb je een bestelling altijd na 1 dag tot 1 week na ontvangst van betaling.

Aflevering bij de buren
Bent u niet aanwezig? Dan wordt het pakket afgeleverd aan de buren. U ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is (tegenwoordig alleen nog via de PostNL App). Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Dan kunt u dit ook aangeven bij de verzendopties.

Tweede bezorging
Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, proberen we het op een later tijdstip een tweede keer.



Afhalen op een Postkantoor

Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u de zending binnen 7 dagen op het Postkantoor afhalen. Indien de zending niet binnen het termijn van 7 dagen wordt opgehaald wordt de zending retour gestuurd. De extra kosten voor het opnieuw verzenden zullen in rekening worden gebracht.


PostNL Pakjegemak

2. Pakket laten bezorging bij een PostNL punt

Bij het plaatsen van een bestelling op 420shop kunt u er voor kiezen om uw bestelling op een PostNL punt te laten bezorgen. Na het invullen van uw adresgegevens kunt u kiezen voor de verzendopties: POSTNL PUNT en kies het gewenste PostNL punt.

U heeft 7 dagen de tijd om uw bestelling op het Postkantoor af te halen.


 

3. Verzendkosten

Al onze bestellingen worden als pakket met track & trace verstuurd. U ontvangt een tracking code waarmee u uw zending kunt volgen op de website van PostNL of via de PostNL App. Wij verzenden naar vrijwel alle landen binnen de Europese Unie. Voor overige bestemmingen kunt u contact met ons opnemen. De standaard verzendmethode is altijd met track & trace en uw zending is verzekerd tegen schade of diefstal.

LAND Verzendkosten Levertijd
Nederland €4,95 (Gratis vanaf €60,-) 1 werkdag
Belgie €7,95 (Gratis vanaf €60,-) 1-2 werkdagen
Bulgarije €33,95 (Gratis vanaf €250,-) 6-8 werkdagen
Cyprus €17,95 (Gratis vanaf €250,-) 6-10 werkdagen
Denenmarken €13,95 (Gratis vanaf €250,-) 3-6 werkdagen
Duitsland €7,95 (Gratis vanaf €250,-) 2-4 werkdagen
Estland €13,95 (Gratis vanaf €250,-) 6-9 werkdagen
Finland €18,95 (Gratis vanaf €250,-) 6-8 werkdagen
Frankrijk €8,95 (Gratis vanaf €250,-) 2-4 werkdagen
Griekenland €19,95 (Gratis vanaf €250,-) 7-12 werkdagen
Hongarije €14,95 (Gratis vanaf €250,-) 5-8 werkdagen
Ierland €14,95 (Gratis vanaf €250,-) 7-9 werkdagen
Israel €28,50  7-10 werkdagen
Italië €9,95 (Gratis vanaf €250,-) 4-6 werkdagen
Kroatië €16,95 (Gratis vanaf €250,-) 6-8 werkdagen
Letland €17,95 (Gratis vanaf €250,-) 6-11 werkdagen
Litouwen €17,95 (Gratis vanaf €250,-) 6-8 werkdagen
Luxemburg €10,95 (Gratis vanaf €250,-) 2-3 werkdagen
Malta €19,95 (Gratis vanaf €250,-) 5-8 werkdagen
Noorwegen €22,95 (Gratis vanaf €250,-) 5-12 werkdagen
Oostenrijk €10,95 (Gratis vanaf €250,-) 3-5 werkdagen
Polen €12,95 (Gratis vanaf €250,-) 4-6 werkdagen
Portugal €9,95 (Gratis vanaf €250,-) 5-8 werkdagen
Roemenië €22,95 (Gratis vanaf €250,-) 5-8 werkdagen
Slovenië €19,95 (Gratis vanaf €250,-) 5-8 werkdagen
Slowakije €15,00 (Gratis vanaf €250,-) 3-7 werkdagen
Spanje €7,95 (Gratis vanaf €250,-) 5-7 werkdagen
Tsjechië €13,95 (Gratis vanaf €250,-) 4-7 werkdagen
Verenigd Koninkrijk €18,00 (Gratis vanaf €250,-) 5-9 werkdagen
Verenigde Staten €28,50 10-12 werkdagen
Zweden €14,95 (Gratis vanaf €250,-) 4-6 werkdagen
Zwitserland €25,00 (Gratis vanaf €250,-) 4-6 werkdagen

Let op: De levertijden die wij vermelden zijn indicatief. Eventuele vertragingen buiten onze macht, zoals transport- of douanevertragingen, kunnen invloed hebben op de uiteindelijke levertijd. Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

4. Verzending volgen

Elke bestelling wordt verzonden met track&trace, hiermee kunt u de bestelling kunt volgen vanaf het moment dat deze aan PostNL meegegeven wordt.
Deze track&trace code vindt u in de bevestigingsemail van de verzending. Deze code kunt u in combinatie met uw postcode invoeren op de website van PostNL.


Track & trace website postnl

4.1 Volg en wijzig je zending via de postNL App

PostNL App Met de PostNL app blijf je op de hoogte van de meest actuele status van je zending. Via push notificaties wordt je op de hoogte gehouden van het tijdvak wanneer je pakket wordt bezorgd. Ook wanneer de bezorgtijd wordt gewijzigd krijg je hier direct bericht van. Is de bezorger later dan verwacht, dan krijg u een bericht.

Bent u niet thuis op het moment dat de bezorging is gepland? Wijzig je bezorging nog vóór het eerste bezorgmoment. Kies voor een ander bezorgmoment óf laat het bezorgen bij een PostNL-punt. Wanneer uw pakket bij één van uw buren is bezorgd wordt dit ook in de app vermeld. Geen gedoe meer met de "niet thuis briefjes" die niet altijd in de brievenbus werden gedaan.


 

5. Is uw bestelling beschadigd tijdens transport?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo goed mogelijk te verpakken. Het kan echter gebeuren dat er iets kapot gaat tijdens het transport.

Wat moet je doen?

  • Controleer altijd direct bij ontvangst alle artikelen.
  • Meldt binnen 2 werkdagen na ontvangst de schade via een email naar: contact@420shop.nl (Na die periode nemer wij geen schadegevallen meer in behandeling).
  • Stuur een email met foto's van zowel het beschadigde artikel als een foto van de doos (verpakking) waarin dit artikel zat bij ontvangst.
  • Binnen 2 werkdagen nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

 

6. Bestelling is niet compleet geleverd?

Het kan voorkomen dat de producten die je hebt besteld niet allemaal op voorraad waren. Wij sturen een email of doen een briefje bij de bestelling met welke producten worden nageleverd. Wanneer je geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.


 

7. Bestelling niet ontvangen?

  1. Controleer de Track & Trace code van de bestelling. Wij sturen een e-mail wanneer je order is verwerkt. Hierin staat een tracking code waarmee je de zending kunt volgen. Wil je op de hoogte gehouden worden via je telefoon? Download dan de PostNL App.
  2. Controleer je bezorgadres: In de orderbevestiging staat het bezorgadres. Neem contact met ons op wanneer het adres niet correct is.
  3. Vraag bij de omliggende buren of het pakket daar is afgegeven. 

Ben je door bovenstaande punten niet geholpen, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder! Vermeld je naam en het ordernummer van de bestelling wanneer je contact met ons op neemt.


 

8. Openingstijden en bezorging op feestdagen

Wij zijn elke werkdag geopend van 10:00 tot 17:00. Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 16:20 worden dezelfde dag nog verzonden. Onze klantenservice is bereikbaar tijdens openingsuren bereikbaar via telefoon, WhatsApp of email.

Op feestdagen gelden er bij 420shop.nl aangepaste bezorgings- en openingstijden van de klantenservice. De leveringstijden kunnen verschillen van de normale gang van zaken. Lees op deze pagina wat je kunt verwachten met de feestdagen, zodat je niet voor verrassingen hoeft komen te staan.


Terug naar Klantenservice

Wat is dit? Vink "Onthoud mij" om uw winkelwagen op deze computer te raadplegen, ook als u niet ingelogd bent.